Regulamin

  1. Wykonawcą usług prania i czyszczenia oraz usług powiązanych jest firma Klawe Pranie DAMIAN ZALESIŃSKI.
  2. Wszystkie usługi wykonywane są tylko i wyłącznie u klienta a wykonawca nie wyraża zgody na przywożenie rzeczy pod adres firmy, ponieważ nie świadczymy usług stacjonarnych.
  3. Minimalna kwota zamówienia usługi mobilnej to 200 zł. Jeśli klient złoży zamówienie na kwotę mniejszą, niż minimalna kwota zamówienia oznacza to, że akceptuje regulamin i niezależnie od zamówienia, minimalna kwota do zapłaty to 200 zł. Jeśli klient złoży zamówienie, które spełnia wymagania minimalnej kwoty 200 zł, a następnie na miejscu pomniejszy zamówienie lub zrezygnuje z usługi, jest zobligowany do tego, aby zapłacić minimalną kwotę zamówienia, czyli 200 zł.
    Jeśli klient zrezygnuje z usługi w czasie krótszym, niż 24 godziny pozostałe do umówionego planowanego czasu przybycia na miejsce realizacji usługi, zostanie on obciążony przez wykonawcę karą umowną, w wysokości minimalnej kwoty zamówienia, czyli 200 zł.
  4. Wykonawca zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi, jeśli nie zostaną spełnione wymagania techniczne oraz jeśli adres usługi znajduje się na osiedlu zamkniętym lub innej strefie, gdzie obowiązuje zakaz parkowania poza miejscami wykupionymi oraz nie ma miejsca dla gości, a klient nie zapewnił wyznaczonego miejsca do zaparkowania pojazdu wykonawcy lub jeśli wykonawca po oględzinach przedmiotu usługi stwierdzi, że nie nadaje się on do czyszczenia, na przykład ze względu na zbyt duże uszkodzenia.
  5. Wykonawca umawia się z klientem w przedziale czasowym, np. między 6:00 – 7:00 i zastrzega sobie prawo do opóźnień ze względu na zmienne warunki drogowe lub atmosferyczne i losowe sytuacje, na które nie ma wpływu.
    Wykonawca informuje, że jeżeli będzie mógł przyjechać wcześniej, niż było to zaplanowane, niezwłocznie poinformuje o tym klienta telefonicznie.
  6. Wykonawca używa sprzętu renomowanych firm, między innymi Karcher, Santoemma, Dri-Eaz, Sebo, Vorwerk, Kobold, Kwazar, Ashbys, Prochem.
  7. Wykonawca używa chemii renomowanych firm między innymi Chemspec, Global, Prochem.
  8. Do zamówienia wykonywanego u klienta, wykonawca potrzebuje dostępu do prądu (Gniazdo z Uziemieniem) oraz do możliwie najcieplejszej wody którą można nabrać do wiadra (wymagany wysoki kran lub prysznic), minimum 50 stopni Celsjusza.
  9. Opłata za wykonaną usługę, w przypadku płatności gotówką jest pobierana w całości po wykonaniu zamówienia, w przypadku płatności przelewem na telefon BLIK lub przelewem tradycyjnym obowiązuje termin podany na fakturze.
  10. Koszty usługi określa cennik firmy.
  11. Firma nie gwarantuje zupełnego zniknięcia plam z bardzo silnych barwników czy substancji wiążących się z materiałem, takich jak: kawa, sok, herbata, tusze, wino, wosk, bejca, uryna, wymiociny, kał, krew. Nie gwarantuje również całkowitego usunięcia sierści i przykrych zapachów oraz odbarwień.
    Zamówienie realizowane będzie w oparciu o oznakowanie fabryczne co do sposobu konserwacji danego przedmiotu. W innym wypadku, zamawiający zostanie poinformowany o sposobie prania i ewentualnym ryzyku i sam podejmuje decyzje czy chce, aby usługa została wykonana.
    W przypadku prania lub czyszczenia tapicerki meblowej, dywanów oraz wykładzin, materacy lub tapicerki skórzanej, wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, gdy dojdzie do rozprucia się materiału czy powstania dziury lub powiększenia się uszkodzeń zastanych w momencie rozpoczęcia usługi.
    W przypadku czyszczenia materacy wypełnionych włóknem kokosowym lub trawą morską czy gryką, wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku gdy dojdzie do uszkodzenia materaca.
    W przypadku prania dywanu, wykładziny dywanowej, tapicerki meblowej, materacy, gdy producent zaleca: nie prać na mokro, nie przemaczać, nie czyścić chemicznie, suszyć w pozycji poziomej lub pionowej, dywan zostanie wyczyszczony na ryzyko klienta.
    Zamówienie dotyczące prania dywanów klejonych, podklejanych, usztywnianych, mogą ulec rozklejeniu, mogą też pojawić się załamania, pęknięcia, sfałdowania. W takim przypadku wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za tego typu następstwa.
    Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za powstałe przebarwienia, które powstaną w reakcji z detergentem innych płynów i tym podobnych substancji użytych wcześniej przez klienta podczas samodzielnego czyszczenia plam.
  12. Klient jest zobligowany do poinformowania wykonawcy o wyjątkowym stanie zdrowia, takim jak ciąża lub problemy z płucami czy inne choroby przewlekłe, na które może źle oddziaływać wykorzystywana podczas prac chemia, w tym rozpuszczalniki, dotyczy to wszystkich osób oraz zwierząt przebywających pod adresem wykonywania usługi.
    Klient jest zobligowany do poinformowania wykonawcy o swoich alergiach bądź alergiach u ludzi i zwierząt, przebywających pod adresem wykonywanej usługi, ze względu na przymusowe dostosowanie chemii do alergików.
    Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za możliwość pogorszenia stanu zdrowia ludzi oraz zwierząt podczas usługi, jeśli uprzednio nie zostanie poinformowany o wyjątkowych stanach zdrowia, odbiegających od normy.
  13. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie bądź uszkodzenie podłogi powstałe w wyniku jej braku zabezpieczenia przed zachlapaniem podczas wykonywanej usługi.
  14. Jakość wykonanej usługi należy sprawdzić w chwili, gdy zostanie zakończona praca czyszczenia lub prania. Klient zobowiązany jest do dokonania oględzin danej rzeczy i potwierdzenia słownego lub na piśmie, że jest zadowolony, ewentualnie klient wskaże konkretnie, co jest do poprawy, a po wykonaniu poprawki, klient wykona kontrolę ponownie i zatwierdzi pozytywnie usługę, jeśli wszystko sprosta jego oczekiwaniom.
  15. Reklamację można zgłosić do 48 godzin od wykonanej usługi. Brak zgłoszenia zażalenia w podanym czasie, co do wykonanego zamówienia, nie może w przyszłości stanowić podstawy do domagania się reklamacji.
    Reklamacje należy wysyłać na adres e-mail: kontakt@klawepranie.pl
    W reklamacji powinno się znajdować:
    Imię i nazwisko klienta oraz numer kontaktowy i adres miejsca, w którym była wykonana usługa.
    Opis reklamowanej usługi
    Powód reklamacji
    Żądanie reklamującego
  16. Złożenie zamówienia usługi oznacza akceptację warunków regulaminu.